نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکیچگونه TCM می تواند درمان سندرم نفروتیک در کودکان

چگونه می توان TCM درمان سندرم نفروتیک سندرم نفروتیک در کودکان را می توان با طیف گسترده ای از بیماری های گلومرولی ایجاد می شود. ویژگی های اصلی سندرم نفروتیک شامل تورم شدید، فشار خون، hypoproteinemia. برخی از استروئیدها برای درمان بیماری کلیه به سرکوب پاسخ ایمنی استفاده می شود. با توجه به اثرات امنیت و طبیعی، بیشتر و بیشتر مردم برای طب سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه انتخاب کردن.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این یک درمان طبیعی است که اثرات در ترویج گردش خون است.مواد اصلی این درمان از گیاهان طبیعی جمع آوری شده، ساخت این درمان برای اطمینان، مواد طبیعی است که cómodo.Los گیاهان چینی هستند پودر تصفیه شده و پودر خواهد شد با اسمز مایع بسته بندی شده به دو ترکیب کیسه های با دارو، بیماران تنها در دو کیسه دارو دراز، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال نفوذ به بدن و همچنین برای رسیدن به تابع از بین بردن مواد سمی، ترویج گردش خون، رگ های خونی گشاد، تعمیر آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیوی طبیعی.

"چهار به علاوه هفت" درمان

این یک درمان طبیعی است که همچنین دارای اثرات به بهبود عملکرد کلیه است. این درمان شامل چهار نوع از طب چینی است یک بطری ترکیب Maikang، یک دوز از طب چینی و خارجی دوز خوراکی و حوضه حمام پا با طب چینی و هفت برنامه های کاربردی خارجی بخار درمانی، درمان حرارت فشرده سازی، حمام دارو، حمام پا، طب سوزنی درمان، دایره درمانی، درمان Enema.Las داروهای خوراکی چینی و برنامه های کاربردی خارجی با هم کار کنند برای تقویت اثرات بهبود عملکرد کلیه است. هر جزئیات شما می خواهید بدانید، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند. پزشکان کلیه خواهد یک برنامه درمانی خاص بر اساس وضعیت بیمار را.





:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: